Pagina's

Help, het is bijna Vaderdag!

Aankomend weekend is het weer vaderdag. Tijd om je vader eens extra in het zonnetje te zetten! Doe jij wat van vaderdag? Wij (mijn broertje en ik) struggelen elk jaar voor weer wat leuks te bedenken. Help! Wat moeten we nu weer bedenken? Hierbij wat leuke ideeën voor je lieve vader (Ja, dit is mijn vader).
Het is aankomend weekend 21 juni vaderdag. Daarnaast ver ik ook mijn verjaardag voor de familie dus het zijn 2 feestjes in 1! Maar elk jaar (tevens ook met verjaardagen) komen mijn broertje en ik weer bij het lastigste: 'Wat kopen we voor vaderdag'? Toen je klein was maakte je met de klas iets leuks voor vader en moederdag en waren je ouders hier natuurlijk DOL gelukkig mee. Vele moeders zullen ook vast wel wat van je bewaard hebben. Maar naarmate je ouder wordt kun je niet meer aankomen met je hand in de verf en dat op papier. En als mijn vader meeleest.. HA! Ik ga lekker niet verklappen of je wat krijgt.

Maar nu. Wat te doen voor vaderdag?
Enkele tips en ideeën:
 - Trek erop uit. Ga samen gezellig uit-eten of maak een gezamenlijke wandeling. Is je vader echt een stoere vent dan is het misschien leuk om samen met de mannen in het gezin of familie wat te doen. Maak er een leuke mannen dag van! Motors, snelle wagens, karten, paintballen, biertje doen in het café noem maar op. Neem een kijkje op vakantieveilingen daar heb je een speciale categorie 'voor mannen'. 
- Ontwerp een leuke kaart. Als enig kind kun je dit alleen doen en heb je broers en/of zussen samen. Op Hallmark kun je bijvoorbeeld leuke kaarten versturen en helemaal naar eigen idee en smaak invullen met bijvoorbeeld foto's van je vader.
- Koop een leuk cadeau. Is je vader een tuinman, chef-kok, boekenwurm, sportieveling of elektronicafanaat dan kun je, je helemaal uitleven op Bol.com


Ik kwam er achter dat ik eigenlijk geen foto heb met mijn vader samen. Tijd om er een te maken!

Bron foto's: Bill Hails & Bol.com

Wat doen jullie met vaderdag?

Liefs, Miek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!