Pagina's

Winnares Leco Essentials pakket

WOEHOEEE!
Ik ben de happy winnares van het Leco Essentials pakket!
Via http://www.beautylab.nl/ de site van Serena Verbon, had ik meegedaan met
een van haar winacties. Dit was een pakket van de bekende Leco Zadelhoff.
Hier zie je de foto van de winactie.




Leco van Zadelhoff is een Nederlandse stylist, visagist, televisiepresentator en schrijver.
Ik volg hem al op facebook en instagram en het leek mij echt een super pakket.
Net als een klein kind wachtte ik vol smacht tot ik het pakket binnen zou krijgen.
En ja, na even wachten is hij daar dan..Het LECO pakket!





En wat zat er allemaal in?
HEEL VEEL! Onder andere een:

- Grote zwarte make up tas met een handig spiegeltje in de binnenkant.

- Klein zwart etuitje met een fijn spiegeltje wat met klittenband bevestigd zit.
Dan hoef je niet de hele etui naar bijv. je mond of ogen te brengen om even in de spiegel te kijken, maar kun je de spiegel losmaken van de klittenband. Daar is over nagedacht.


- Slaapmasker met koeling element erin. Nog nooit geprobeerd maar lijkt me top.

- Wimper pakketje genaamd Julia, voor romantische plukjes incl. lijm en remover.

- Make up sponsjes, 14 in een handige koker.

- Wimperkruller.

- Vijl. Ik geloof dat het een saffiervijl is van 16 cm.

- Leco Kabuki Penseel. Het is ideaal voor het opnemen en aanbrengen van poeder/blush op gezicht en lichaam. In een prachtig klassiek tinnen blikje om eventueel in je tas te doen.

- Mascara base. De base zorgt ervoor dat wimpers voller en dikker worden.

Met deze base bereik je een ‘’kunstwimper effect’’. Deze moet je goed laten drogen en daarna 1 of 2 laagjes mascara aanbrengen.
De base is parfum en parabenen vrij! Hier ben ik erg benieuwd naar.

- Eye base. De base maakt het ooglid egaal en iets stroever, daardoor blijven oogpotlood en oogschaduw beter zitten. De Eye Base bevat lichtreflecterende pigmenten. Niet alleen voor het ooglid, maar de base is ook te gebruiken onder het oog. Het Spectra Flex Focus Pigment verdoezelt kleine oneffenheden, lijntjes en rimpels. Ook deze primer is parabenen en parfumvrij. Ik gebruik momenteel al een eye base maar ik ga deze zeker proberen.

Ik ben benieuwd of ik veel verschil merk in beide producten.

- Lip base. Deze base primer zorgt ervoor dat het oppervlak van je lippen mooi glad wordt, waardoor lipstick en lipgloss langer blijven zitten. Tevens is deze primer parabeen vrij en het heeft een zachte geur. Ik gebruik normaal geen lip base maar dat ga ik zeker uitproberen.



- New year's eve, limited edition mini make up roll. Dit is een mooi en nette rol.
Wanneer je de rol openrolt zitten er 4 kwasten. Deze kwasten zijn:* Kwast nummer 10, wat een schuine rougekwast is.* Wenkbrauw borsteltje.* Kwast 14, een klein oogschaduw penseel voor het aanbrengen van de oogschaduw* Kwast 18, ook een klein oogschaduw penseel maar dan ideaal voor het vervagen van de oogschaduw in de arcadeboog.
- Penselen, reinigingsmelk. Een melk heb ik nog nooit gebruikt, maar een goed moment om eens te proberen.

- Kwastenreiniger, anti bacterieel. Momenteel gebruik ik de kwastenreiniger van de Hema, maar ook hierbij ga ik testen of ik verschil zie in de reiniging.

Wat een heerlijk pakket!

Het was echt leuk om alles uit te pakken en te kijken wat er nu allemaal in zit.
Nu ben ik ook erg benieuwd naar de werking van de producten zoals de eye en lip base maar ook de reinigers.

Toevallig heb ik gisteren mijn kwasten allemaal gereinigd.

Binnenkort post ik een artikel hoe alles bevalt!
Bij deze bedank ik Serena en Leco voor het pakket, ik ben er blij mee.



Liefs, Miek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!