Pagina's

Pakket unboxing!

Ja pakketjes tijd! Ik ben net de dame uit de Zalando reclame maar dan niet alleen maar met Zalando pakketjes maar met ALLE pakketten. Vandaag vond ik ook een pakketje voor mij in de brievenbus.









Wat zou hier toch inzitten?

De laatste tijd heb je het misschien al voorbij zien komen.. de double dots.
Dit zijn oorbellen die bestaan uit 2 bolletjes, een kleine en een grote. De kleine zit aan de voorkant van je oorlel en de grote aan de achterkant. Je ziet ze in allerlei kleuren langskomen en in verschillende materialen. Dankjewel Francelle van francelle hoeden, beenmode en accessoires. 


Wat vinden jullie van de double dots? Hebben jullie ze toevallig ook al?

Liefs, Miek

2 opmerkingen:

  1. Je bent er wel erg blij mee aan je lach te zien :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Charly,
    Ik ben er ook wel blij mee hoor, ik lach van binnen haha!
    Groetjes Miek

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!