Pagina's

Photodiary - week 4

Week 4 van januari is alweer voorbij.
Maar wat heb ik allemaal gedaan? 

Als je me via instagram volgt heb je misschien al een aantal dingen meegekregen.
Volg je me nog niet, neem dan even een kijkje op mijn account en klik op de volg knop!









Maandag begon ik de dag met een gezond ontbijtje! Pompoen crackers, kalkoenfilet, kaas en komkommer. Oké kaas is niet super gezond om elke dag te eten maar dat doe ik ook niet! Hierna ben ik in de middag weer gaan sporten!



Dinsdag heb ik eindelijk de chocoballen van Rens Kroes gemaakt en ze waren yummie! Ik moest me inhouden om ze niet ineens allemaal te eten. 



Deze foto heb je misschien langs zien komen op instagram. Ik had het zelf nog nooit gemaakt maar deze aardbei- sinaasappel smoothie was delish! Woensdag had ik deze lekkere smoothie gemaakt en zelfs mijn vriend vond hem lekker! Die ga ik vaker maken. Tevens kreeg ik nog een goed bericht met betrekking tot het solliciteren! Ik had vorige week een sollicitatiegesprek gehad en ik kreeg vandaag te horen dat ik door ben naar 'de tweede ronde'. Dat wil zeggen 2 uur meewerken bij het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb. Dat is volgende week vrijdag. Spannend!



Donderdag ben ik lekker gaan lunchen bij de Wildeman in Eindhoven samen met lief vriendinnetje Loes. Ik had zo'n honger dat ik geen tijd had om een foto van mijn broodje te nemen, oeps! We zijn na het lunchen nog even de stad in gegaan en allebei geslaagd in de sale bij de Bijenkorf. Wil je weten wat ik gekocht heb? Daar komt deze week een artikel over :) 

Vrijdag ben ik begonnen aan een DIY nagellak stash. Hier heb ik een artikel afgelopen week over geschreven. Zaterdag was ik hiermee klaar en stond het artikel online! Neem even een kijkje. In de avond ben ik samen met mijn vriend lekker uiteten geweest bij het Galgenwiel in Waalwijk. Daar kan je echt zo lekker eten! Aanrader! Hierna zijn we naar een wedstrijd geweest van RKC Waalwijk tegen NEC. Pim's moeder had hier kaarten voor, ideaal! Maar brrrr wat was het koud!

Zaterdag kregen wij HEEL vroeg in de ochtend een whatsapp bericht dat ons nichtje geboren was! In de middag ben ik samen met Pim naar prenatal geweest om een cadeautje te kopen. Daarna zijn we naar het ziekenhuis gegaan om te kijken naar ons pasgeboren nichtje. Haar naam is mila sophie.


Zondag was helaas onze voetbalwedstrijd alweer afgelast. Ik baalde hier wel van omdat ik wel weer zin had in een wedstrijd! Vandaag heb ik weinig gedaan. Rustig dagje met als afsluiting van de avond een lekkere latte macchiato. 




Hoe was jullie week? Nog wat leuke dingen ondernomen naast werk of studie?

Liefs, Miek








2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!