Pagina's

Genomineerd voor de Liebster Award



Gisteren ben ik genomineerd door Sylvahna voor de “Liebster Award”. Super lief!

Ik ben dan ook heel trots en enthousiast dat ik genomineerd ben. De Liebster Award is een award die een beginnend blogger onder de 200 volgers krijgt, vanwege een nominatie van een ander beginnend blogger. Deze nominatie houd eigenlijk in dat jij vindt dat anderen deze blog zouden moeten zien!
Er zijn wel een aantal regels aan verbonden, namelijk:



Bedank en link naar de persoon/blog die je genomineerd heeft

Beantwoord de vragen die je gegeven zijn door diegene die je heeft genomineerd
Nomineer 11 andere bloggers en link deze (200 volgers of minder)
Stel iedere genomineerde op de hoogte van je nominatie.

De vragen die mij gesteld zijn:

Doe jij aan hardlopen?
- Dat deed ik wel maar ik ben ermee gestopt. Ik vond er niets meer aan en omdat het ook steeds kouder werd, werd mijn motivatie ook steeds minder.

Wat zijn jouw favoriete blogs?
- Momenteel die van Miss Lipgloss, Beautyscene, Kittehcupcakes en Beautylab.



Wanneer ben jij zelf begonnen met bloggen?
- In november 2014.



Heb jij al aanbiedingen gekregen voor een samenwerking?
- Persoonlijk ben ik nog niet benaderd maar ik werk momenteel wel samen met 11 andere bloggers aan de site DFN oftewel Dutch Fashion News.



Waar blog je het meeste over?
- Dat is elke week anders. Het is maar net waar ik op dat moment iets over wil bloggen. Elke week komt er standaard een photodiary online.



Wat doe jij als je even geen inspiratie hebt?
- Dat moment is eigenlijk nog niet geweest. Ik heb naast mijn bed een notitieblok liggen en wanneer ik een idee krijg schrijf ik het op. Nu staan er nog genoeg ideeën op om berichten over te posten.



Heb je een eigen huis of woon je nog thuis?
- Ik huur samen met mijn vriend een appartement.



Werk jij ook in deze business of heb je een totaal andere baan?
- Momenteel ben ik werkloos maar ik heb 2 jaar in de gehandicaptenzorg gewerkt en ben afgestuurd als HBO Pedagoog. 



Waar wordt jij nou echt gelukkig van?
- Winkelen, nieuwe producten ontdekken die enorm fijn zijn en leuke steden ontdekken.



Waar in Nederland woon jij?
- Rondom Den Bosch.



Wat doe jij het liefst in je vrije tijd?

- Bloggen! Daarnaast houd ik van winkelen, lekker eten en series kijken.


Dat waren de vragen! Hieronder zal ik dan de 11 blogs nomineren waarvan ik vind dat ze een kijkje waard zijn!
Sara - Oohlablush
Susan - Lifejunkies
Ragonda - Beautyocean
Iris en Kelly - Beautygurus 
Lauryn - Regards lauryn
Anouk - Fajez
Marleen - Remote reporter
Yasmin - YLWC
Kimberley - Kimberleyesmee
Marlies - Tjenk 



Vragen voor de genomineerde:
1. Is er een reden dat je begonnen bent met bloggen? Zo ja, wat is de reden?
2. Beoefen je een sport?
3. Heb je een bepaald doel voor ogen wat je wilt bereiken met het bloggen?
4. Wat is jou favoriete beauty product?

5. Wie is jou favoriete blogger?
6. Wat maakt jou uniek?
7. Wat is je grootste blunder?
8. Wat is je favoriete vakantieplek?
9. Wat is een gerecht wat je pas ontdekt hebt en super lekker vindt? 
10. Welke boodschap wil je als laatste meegeven aan je lezers?


Veel plezier!
Niet genomineerd? Sorry! Vind jij dat je blog het waard is om even een kijkje op te nemen dan doe ik dat graag! Laat even een reactie achter onder dit bericht.



Volg mij nu via Instagram, PinterestTwitter en Bloglovin



Liefs,
Miek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!