Pagina's

Shoplog | Action


Dat was lang geleden! In mijn omgeving ligt er geen Action dus ik moet hier wel even voor rijden voor ik een filiaal gevonden heb. Vorige week was ik op woensdag bij mijn ouders en een dorp verderop hebben ze wel een Action. Ik dacht, laat ik weer eens naar de Action gaan. Wat kocht ik allemaal?



Ik had al bij verschillende mensen het lijstje met veren gespot en ik vond deze zo leuk dat ik dacht, deze moet ik hebben. Ik wist er ook al meteen een goede plek voor!
Hij staat op mijn witte rekje in de huiskamer. Leuk is hij hé!
Aangezien ik gestopt ben met de sportschool (vanwege de hoge kosten) kocht ik deze kettlebell. In de sportschool deed ik hier ook al veel oefeningen mee en deze is ideaal! Mijn vriend wil hem ook gaan gebruiken dus een goede aanschaf.
Een gi ga groene grasmat! Ik zag de paas spullen liggen en ik vond dit grasmatje helemaal leuk. Ik had nog neppe paaseitjes dus die kan ik daar op leggen. Tegen de tijd dat het lente is zal ik foto's plaatsen hoe ik mijn huiskamer 'lente-proof' maak. 
Zoals jullie inmiddels misschien weten ben ik DOL op kaarsen. De lade in onze huiskamer zit dan ook bijna voor de helft inmiddels gevuld met kaarsen. Ik vond deze kaarsen leuk voor de lente & zomer. Mooie kleurtjes toch?
Dit plantje vond ik super lief zo klein als hij is. Ik wilde nog een nep plantje voor op mijn dienblad in de huiskamer te zetten dus daarvoor kocht ik deze.

Wat vinden jullie van mijn aankopen?

Liefs, Miek



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!