Pagina's

Shoplog | Eindhoven


Heb je mijn photodiary van afgelopen maandag gelezen? Zo niet klik dan hier. Op zaterdag was ik gaan winkelen met mijn moeder in Eindhoven. De laatste tijd kom ik hier eigenlijk bijna niet meer omdat ik dichter bij Den Bosch woon en het hier ook leuker winkelen vind. Aangezien onze film die dag draaide in Eindhoven zijn we daar gaan winkelen. Ik had 2 make-up item op mijn lijstje staan die ik wilde kopen. Ben jij benieuwd wat ik kocht?




Na een lekkere lunch bij Meneer Frits zijn we de stad in gegaan. Onze allereerste stop waren een aantal kledingwinkels, namelijk Queen of the South en Le Ballon. Helaas niets wat echt naar onze zin was. Next stop: Kruidvat. Hier zijn we beiden geslaagd!
Deze Catrice pure purism highlighter heb ik al bij verschillende bloggers gezien en ik was toch wel heel erg benieuwd. Na enkele reviews gezien te hebben was ik om. De highlighter is in een vorm van een honinggraad en heeft een prachtige parelmoerglans. Hij kost 4,59.
Deze Catrice Prime and Fine eyeshadow base had ik ook echt nodig. Ik had eerst het potje van catrice met eyeshadow base maar die vind ik tegenvallen. Na een tijdje hopen in het potje harde stukjes op en dat is niet fijn. Ik zag deze nieuwe variant en deze lijkt me een stuk beter.
En dan mijn laatste kruidvat aankoop, een lipstick van Catrice. Ik had deze al eens getest en ik vond hem fijn om aan te brengen. Hij is niet droog waardoor het aanbrengen erg goed aanvoelt. Deze had je geloof ik in 4 verschillende kleuren en dit was de donkerste. Ik vind de kleur echt top.

De volgende aankopen deed ik bij Flying Tiger. Ik vind dit echt een super winkel en ze hebben er echt leuke dingen. Orginele cadeaus maar ook handige items voor in huis. Ik kocht dit kleine notitieboekje.
Verder kocht ik bij de Flying Tiger deze beker met hard plastic rietje. Ideaal voor mijn smoothies! 

En dan mijn aankopen waar ik nog het blijste mee ben. Mijn 1e MAC lipstick en bijpassend lip potlood. Happy me! Ik kocht deze bij de Douglas in de kleur: Creme in youre coffee. Hieronder een close up van de lipstick. De kleur is echt prachtig! 


Wat vinden jullie van mijn aankopen? 



Liefs, Miek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!