Pagina's

Photodiary - Week 15

Een nieuwe week, een nieuwe start. Week 15, de maand april..wat heeft het jou gebracht? Wil je weten hoe mijn week eruit zag?

Maandag, 2e paasdag stond ik om 10.00 paraat om mijn vriend aan te moedigen die meedeed met de paasbike (degene met Belkin op zijn rug groen/wit/zwart).

Na de paasbike was er een paasbrunch bij Pim zijn broer thuis en gingen we met de familie naar de paas braderie een dorp verderop. Zoals je kunt zien...mega druk! 
Even een tussenstop om te genieten van lekker ongezonde monchoutaart en chocomel met slagroom.
Deze week had ik mijn 50ste volger! Jeej, happy me. Bij 100 volgt er een leuke winactie! 
Misschien hebben jullie het al op mijn Instagram voorbij zien komen? Zo niet, jullie kunnen mijn volgen! Dit is mijn profiel. Ik wilde ons balkon wat opvrolijken voor de Lente.




















Vrijdag was het heerlijk weer zoals waarschijnlijk jullie allemaal hebben gemerkt! Daarom genoot ik ook lekker buiten in de zon van deze zonnige dag! 

Oké dit is een foto gemaakt door mijn vriend. Hij maakte deze sneaky vanuit ons appartement. Hij zag ineens dat er 3 enorme springkussens op het pleintje stonden. Verjaardagsfeestje?


Pizarette time! Kennen jullie de pizarette? Deze krijg ik van mijn verjaardag van mijn vriend en hebben we nu al een aantal keren gebruikt. Lekker je eigen mini pizza maken! Gezellig met vrienden

Zaterdagmiddag heb ik vrijwel de hele middag besteed aan bloggen voor DFN en mijn eigen blog. Groene thee en een gezond appeltje on the side. Neem eens een kijkje op DFN, dit is een van mijn geschreven artikelen. 
Zondag ging ik met mijn ouders en broertje naar de verjaardag van mijn nichtjes. Mijn broertje reed op de heenweg, drie keer raden wie terug moest rijden.. juist ik. Meneer wilde Erdinger drinken. 
Omdat ik zo lief was om mijn broertje te later drinken wilde ik 1 van zijn PSV shirts lenen aangezien het vrijwel, bijna zeker is dat volgende week zondag PSV kampioen wordt. 

P.S. Wij hebben trouwens ook gewonnen met 1-0! 


Hoe was jullie week? Gaan jullie toevallig ook naar PSV in Eindhoven voor het kampioenschap of zijn jullie niet zo voetbalfan?

Liefs, Miek

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!