Pagina's

Photodiary - Week 24


Maandag werd ik weer eens wakker bij mijn ouders thuis. Deze week ontving ik zowel goed als slecht nieuws.
Maandagochtend beginnen met crackers, zalm, truffelmayonaise en pijnboompitten. Donderdagochtend was het meteen heerlijk weer en genoot ik lekker van de zon op ons balkon met pompoencrackers ham en tomaat.

 
Dinsdag was ik jarig, alweer mijn 26ste verjaardag!
Tapas met mijn ouders en mijn vriend en...cadeautjes!
Kaartjes voor WISH, Buddha to Buddha armband, Rituals pakket, kortingsbonnen voor een dagje Wellness, chocolade bonbons en van de Hema 2 tompoezen om af te halen.



Woensdag zag ik dat mijn plantjes super goed gegroeid waren. Ik baalde toen de laatste bloem van mijn orchidee eraf viel maar nu zit hij weer vol met knoppen waar bloemen uitkomen! De linkse plant is helemaal groen en plots kwam er een roze/paars blad tevoorschijn!


Eerst het goede nieuws!
Ik zag dat een gezin gereageerd had op mijn advertentie op de Nationale Hulpgids en precies op de dagen dat ik nu nog geen gastouder ben. Dat zou dus perfect zijn. Nadeel van deze site is dat je moet betalen om te reageren dus ik maar weer 13 euro overgemaakt en die dag kreeg ik meteen reactie en volgende week heb ik een kennismakingsgesprek met het gezin. Dan zou ik 5 dagen gastouder zijn met zo'n +- 30 uur. Slechte nieuws is dat ik daarnaast weer 4 afwijzingen op sollicitaties binnen kreeg.

Vrijdag het weekend beginnen met een lekkere Radler en genieten van de zon!


Zaterdag een gezellig dagje gehad met lieve Christie in Den Bosch. Er zat een nieuwe winkel die ik natuurlijk even moest bezoeken, zag er super leuk uit.

Zondag was een luierdag.

Hoe was jullie week?


Liefs, Miek

2 opmerkingen:

  1. Ziet eruit als een leuke week, leuk al die foto's zo! Mijn week was eigenlijk niet zo bijzonder haha ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!