Pagina's

DIY | Tattoo je kaarsen


Een nieuwe DIY. Het is alweer even geleden dat ik een DIY op de blog geplaatst heb. In mijn Ikea shoplog vertelde ik dat ik een kaars gekocht had en daar een DIY mee ging maken komende week. Hier is hij dan! 

Ik ben gek op kaarsen en dan voornamelijk op geurkaarsen van Yankee Candle. Heerlijk toch zo'n fijne geur in huis? Deze DIY kun je vrijwel met elke kaars doen. Ik heb nu een stompkaars gekocht bij de Ikea in het wit/niet geurend. 

Wat heb je nodig?
- Een bakje water
- Een washandje/theedoek 
- Een schaar 
- Je tattoos 
- Een kaars 

Dit zijn mijn tattoo vellen. Je kunt ze bij verschillende webshops bestellen zoals Nuno Studio & Ibiza Tattoos. Het is nu aan jou welke tattoos je kiest voor op je kaars. Het is maar net wat je leuk vind staan bij je interieur en welke kleuren je in huis hebt. In ons appartement gebruiken we aquablauw en wit en grijs tinten. Ik kies zelf voor de zilverkleurige tattoos. 


Nu je je tattoos uitgekozen hebt, knip je ze uit de vellen.


Kies nu zelf de positie van je sticker waar je hem wilt hebben. Je kunt hem op allerlei manieren aanbrengen dat is aan jou. Wanneer je gekozen hebt maak je een washandje nat en dep je voorzichtig op de plak tattoo. Deze tattoo druk je dan voorzichtig tegen de kaars aan zodat hij blijft plakken. Je ziet nu de print van de tattoo ook door het witte vel komen. Langzaam maak je dan het vel los en zit de tattoo op je kaars.




Hier zie je het resultaat van de eerste plak tattoo. Wil je het zo laten dan is hij nu klaar maar ik heb ervoor gekozen om er nog enkele kleine bij te doen.


Klaar! Nu kun je, je kaars een mooie plek in je huis geven. Tattoo al je kaarsen en zet ze bij elkaar op een dienblad. Bohemian chic! 

Lijkt deze DIY je wat?

Liefs, Mieke

6 opmerkingen:

  1. Wauw! echt leuk! Precies een kaars dat je zo kan gaan kopen xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Laura, dankjewel! Inderdaad deze kaars kan je vrijwel in elke winkel die kaarsen verkoopt kopen, je hoeft er geen hele speciale kaars voor te hebben! Ideaal toch, Liefs,

      Verwijderen
  2. Wauw ziet er leuk uit! Maakt het een stuk gezelliger!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Inderdaad, staat weer wat leuker dan een simpele witte kaars toch? Liefs,

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!