Pagina's

Photodiary - week 6

Hé You! Het is maandag en week 6 is alweer aan zijn einde gekomen en ik heb weer van alles gedaan. Het was voornamelijk een druk weekend! Wil je zien wat ik allemaal gedaan heb deze week? Lees dan verder!





Begin de dag met een gezond ontbijt! Magere kwark, appel, kaneel en walnoten met een kopje groene thee.

Sinds deze week ga ik bloggen voor een nieuwe site genaamd Dutch Fashion News. Maandag 9 februari gaan we officieel online. Als je dit nu leest, is de site dus nu online! Komende week plaats ik hier nog een artikel over want er komt een super leuke winactie online.
A smoothie a day keeps the doctor away! Ik voelde me niet zo lekker dus ik heb de hele dag voornamelijk op sapjes geleefd. 
Vanaf deze week ben ik voor 3 dagen een oppas/nanny bij een gezin bij mij in het dorp. In mijn vorige diary vertelde ik jullie dat ik gewerkt had bij een nieuw bedrijf en ze mij lieten weten of ik kon komen werken. Helaas ging dit niet door. Via NL.Care kwam ik in contact met dit gezin en daar ga ik nu werken. Yay! 
Even op bezoek bij ons lieve neefje! It's al about the money haha.

Vrijdag ben ik heerlijk, maar dan ook heerlijk uit eten geweest met mijn moeder. In mijn vorige post 'Shoplog' zie je wat ik allemaal gekocht had.
We hebben gedineerd bij 'Picasso' in Den Bosch. Echt een aanrader! De vleestapas en cheesecake, zo lekker.

De ouders van mijn vriendinnetje Christie waren 25 jaar getrouwd en hiervoor waren wij uitgenodigd. Dit was in Budel waar tevens die avond in een café Roy Donders kwam optreden. Daar zijn we toen ook nog even langs geweest

Op de foto met Roy's vriend Marvin.
Op zondag was het voetballen WEER afgelast. Balen, we hadden net zo'n zin om weer een wedstrijd te spelen. Maar vandaag was ook de verjaardag van mijn vader die 56 jaar is geworden. Congratz Daddy! 

Hoe was jullie week?
Liefs, Miek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!