Pagina's

Shoplog 7 februari 2015

Vrijdag 6 februari was ik gaan winkelen in Den Bosch samen met mijn moeder. Zij had nog wat dingen nodig en ik had een aantal kaarten liggen die ik moest opmaken zoals de fashioncheque en ICI Paris kaart. Wil je weten wat ik gekocht had? Lees dan snel verder



Aangezien ik dus nog wat tegoeden op mijn kaarten had staan dacht ik laat ik ze opmaken voor ik het vergeet. In totaal had ik dus 2 fashioncheques, 1 ICI Paris kaart, een cadeaubon van 't Gasseltje' en een Le Ballon cadeaukaart. Vaak kom ik er pas op het laatste moment achter dat ik deze kaarten nog heb dus ik dacht opmaken! 


Bij 't Gasseltje' kocht ik rosé kleurige oorbellen.


Ik heb steeds meer sieraden in deze kleur alleen nog geen oorbellen. Ik vond deze echt super mooi!
 Bij de V&D kocht ik in het Hunkemöller gedeelte een pyjama/huispak. Ik heb het altijd super koud en ben ook een echte koukleum. Pim vond mijn afgedragen t-shirts 10x niks dus tijd voor een nieuw setje! 



Mijn vader is dit weekend jarig dus kocht ik bij de Rituals een fijne foam en douchegel voor mannen. Ik gebruik zelf ook veel Rituals producten dus ik denk dat dit een geslaagd cadeau is!


Op verschillende blogs las ik reviews over producten van Philosophy en ik was erg enthousiast. in eerste instantie wilde ik gaan voor de microdelivery peel maar ik vond deze wel erg prijzig. Ik had nog een goede reiniging nodig aangezien deze bijna op was dus koos ik voor deze 3 in 1 reiniging bij de ICI Paris.

Ik heb altijd riemen nodig in mijn broeken aangezien ik een holle rug heb en bijna geen een broek echt goed aansluit. Vaak zakken ze na een tijdje ook af dus een riem heb ik zeker nodig. De riem die ik heel vaak draag was bijna kapot dus had ik een nieuwe nodig. Ik wilde wel een platte gesp anders staat de riem zo bol wanneer je een shirt aan hebt en zie je dat zo goed. Geslaagd bij @Men at work. 

Wat vinden jullie van mijn aankopen?


Liefs, Miek




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!