Pagina's

Photodiary - week 8

Maandag, een nieuwe week is weer van start gegaan! Week 7 is weer afgelopen, maar wat heb jij allemaal gedaan? Mijn week was een beetje bagger. Wil je weten waarom? 

Nadat de carnaval afgelopen was ben ik ziek geworden. Ik kreeg al een aantal reacties dat het waarschijnlijk gewoon een kater zou zijn maar helaas, die kater duurde me iets te lang. Nu ik dit typ ben ik nog steeds niet helemaal fit dus ik denk dat ik gewoon flink de griep te pakken heb. Hoofdpijn, verkoudheid en af en toe buikpijn. Niet zo fijn want daardoor heb ik een halve week bijna niets kunnen doen. Aan het einde van de week ging het gelukkig wat beter. 




Zoals je misschien al gezien hebt in dit artikel heb ik deze mega leuke candles en armbandjes ontvangen. 


Ook zat er bij de post deze super leuke kwastenset van The Make Up Spot. Ben je benieuwd welke kwasten hierin zitten? Komende week komt er een review over.

 Happy face! Starbucks momentje, lekker!

Donderdag lekker uit eten geweest met mij ouders bij Sizzling in Eindhoven. Lekker carpaccio als voorgerecht! 
Na het etentje samen met Loes naar 50 tinten grijs geweest! We waren super benieuwd en nu wil ik de volgende delen zeker zien!


Op bezoek bij ons lieve nichtje Mila - Sophie. Wat een dropje is het ook!

Deze foto moest ik er even bij zetten. Mijn vriend en ik zijn naar de Ikea geweest  en telkens wanneer wij deze tapijten zien moet ik lachen. Mijn vader vind dit dus echt mooi. Het liefst legt hij er een op tafel en op de grond. Zo lelijk!

En nog even een bezoekje aan de Starbucks natuurlijk.

EINDELIJK ging onze voetbalwedstrijd door, maar oh wat was het koud. Samen met een teamgenoot warm worden onder en slaapzak toen we wissel stonden.

Hoe was jullie week?

Liefs, Miek

Bron foto 50 tinten grijs: Denhaagfm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!