Pagina's

Fotoshoot

Voor de verjaardag van mijn schoonmoeder gingen we met de familie foto's maken in Den Bosch. Dit hadden wij (haar zoons + aanhang) als cadeau gegeven. Laatst zag je in mijn photodiary een enkele foto samen met mijn schoonvader voor de shoot. Nu dan het resultaat!
Ik ben al eerder bij deze studio in Den Bosch geweest om foto's te maken samen met mijn broertje als cadeau voor mijn moeder. Dat waren deze foto's.
Hier had ik mijn lange haar nog. Ik ben nu jaloers op mijn lange haar toen. Weer even wachten tot het aangegroeid is. Dit was 2012.

En dan hier het resultaat van de foto's van mijn vriend & mij ! 

Wat vinden jullie van de foto's? 


Liefs, Miek

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's! Eigenlijk zou je dit veel vaker moeten doen! Het is altijd leuk om te bekijken en eventueel in lijstjes te stoppen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Ja inderdaad! Ik houd er leuke herinneringen aan over en moet altijd lachen wanneer ik de foto's zie en terugdenken aan het moment.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!