Pagina's

Photodiary - Week 17


















Ietsje later dan gepland maar hij is er! Mijn nieuwe photodiary. Mijn maandagochtend begon verschrikkelijk maar eindigde top. Tevens was zondag echt een topdag! Wil je weten waarom? Lees dan verder














Maandagochtend stond er om 09.00 een afspraak voor mij bij de tandarts. Misschien weten jullie het al maar ik heb dus echt een hekel aan de tandarts. Bah! Nu moest mijn wortelkanaal behandeling van 8 jaar geleden opnieuw gedaan worden. Er zat blijkbaar een ontsteking. Toen eenmaal alles open lag kwam de tandarts nog met een 'leuke' mededeling. 'Er zat nog een stukje wat in'. Bedankt tandarts van 8 jaar geleden, door jou lig ik hier weer doordat je vergeten bent alle watten te verwijderen. Grrr. 


















 
Mijn vriend had heel lief vrij genomen vandaag zodat we na de tandarts wat leuks konden doen. Samen gingen we lunchen in de Loonse en Drunense duinen. Wat een rust, heerlijk! 
Nog even op bezoek bij ons lieve neefje
 
Maandagavond ging ik naar vriendinnen en ik bleef bij Nienke slapen. Ze maakte dinsdagochtend een lekkere smoothie voor ons. 
Left over van de lunch maandag, rocky road. Zo ongezond maar lekker! Ik deelde een stukje rocky road in 4'en.  












Vrijdag kwam er een post online over de fotoshoot die ik met de familie van mijn vriend had. Heb je deze nog niet gezien? Neem dan hier een kijkje. 
 
















Vrijdagavond had ik een sushi date met een aantal vriendinnen. Ik had weinig tijd om een goede foto te maken aangezien wij allemaal hongerig waren!
  
Deze foto kwam zaterdag online op mijn instagram. Volg je me nog niet? Dat kan hier
 
















Normaal doen we nooit boodschappen op zaterdag vanwege de drukte maar deze kwam kwam het niet uit. Volgens mij hebben we nog nooit zoveel boodschappen gedaan! Na de boodschappen haalde we broodjes bij de Bakker Bart. Pim nam zalm en ik nam brie.

Zaterdag maakte ik nog even mijn kwasten schoon

















Tijdens het boodschappen doen bij de AH zagen we deze lekkere tompoezen en die konden we natuurlijk niet laten liggen. Na een productieve middag vond ik wel dat ik er 1 verdiend had.

















Zaterdagavond lakte ik mijn nagels in deze mooie kleur van Rimmel. De koraal kleur matcht ook wel een beetje voor Koningsdag! 
















 
 
Zondag was het Super Sunday bij onze voetbalvereniging met een aansluitende BBQ. Er werd bekend gemaakt wie kampioen geworden was binnen de vereniging van alle perioden en wie topscoorder was. Ons damesteam was 2de periode en algemeen periode kampioen en Chantal was topscoorster van de vereniging #trots
Hoe was jullie week? Hebben jullie Koningsdag gevierd?

Liefs, Miek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!