Pagina's

Photodiary - Week 23


Een goed begin & een goed einde van afgelopen week! Wat was afgelopen maandag toch een top begin van de week! De hele ochtend en middag heb ik uitgekeken naar de avond. Tevens zondag was een hele leuke & gezellige dag. Wil jij weten waarom? Pak een lekkere kop thee & lees met me mee
Maandag maakte ik mezelf klaar voor de première van Rendez Vous. Heb je mijn post gezien die hierover online kwam? Zo niet, deze is hier nog na te lezen. Samen met Loes heb ik een top avond gehad in het De La Mar Theater in Amsterdam.


Dinsdagochtend (heel vroeg) mocht tante Mieke oppassen op Mila -Sofie. Wat een snoepje hé!



Dinsdagavond probeerde ik 1 van de goodies uit de goodiebag uit. Ik vond het erg smaken naar Doritos. Niet heel speciaal wel lekker voor even als snack.


Woensdag ontving ik een pakketje. Pakketje? Echt een groot pakket! Ik had een pakket gewonnen met o.a. SAPPH bikini + tuniek, CHI haarverzorging en TOVV Essentials armband.


Donderdag was het behoorlijk warm dus ik had geen zin om te koken. Mijn vriend maakte een salade voor zichzelf en ik at lekkere tomaatjes met mozarella, basilicum!


What's in my bag? Deze foto zag je voorbij komen op mijn instagram. Volg je me nog niet? Dat kan via deze link


Vrijdag moest ik werken bij mijn gastouder gezin met de ENORME warmte maar happy me = zij hebben een zwembad!


Zaterdag gingen mijn vriend en ik naar Eindhoven met als doel: het kopen van een nieuwe telefoon. Ik had me al goed georienteerd en ik wist eigenlijk al welke ik wilde. De Sony Xperia Z3 Compact. Weer even wennen na 3 jaar Iphone maar ik hoorde hier positieve dingen over dus ik maak toch de overstap. De Iphone 6 vond ik ook te duur dus daarom is mijn keus hierop gevallen. Verder kocht ik nog een korte witte jeans en een cadeautje voor de babyshower op zondag. Hierna lekker ijsjes eten! Citroen & Mango.


Zaterdag kreeg ik weer een mail binnen met een afwijzing voor een sollicitatie. Deze week had ik er 7 verstuurd en dezelfde week 7 afwijzingen puur gebaseerd op werkervaring ( allemaal vacatures buiten mijn werkgebied). Dat was wel even een domper. Maar we gaan gewoon verder. Het weekend afgesloten met een lekkere BBQ met de voetbaldames, was weer een geslaagde avond!


Hoe was jullie week?

Liefs, Miek

4 opmerkingen:

  1. Leuk al die foto's zo!

    PS. Wij hebben een winactie, het zou leuk zijn als je mee doet!
    www.Melana.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's meid! ziet er goed uit en een fijne week verder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's meid! Jammer van die afwijzingen, maar hou de hoop erin! -x-

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!