Pagina's

Kerst 2014

Boe..De kerst is weer voorbij!
Na kerstavond, 1e en 2de kerstdag kijken we nu weer uit naar NYE.
De afgelopen 2 dagen heb ik weer genoeg eten binnen gekregen en gezellige dingen ondernomen met vrienden en familie. 

Op de dag van kerstavond was ik met mijn vriend naar Maastricht geweest zoals je hebt kunnen lezen in de vorige post. In de avond hebben we lekker samen gekookt. Hierna ben ik alvast mijn nagels gaan doen omdat ik de ochtend daarop echt geen tijd voor zou hebben. Hiervoor heb ik een lakje van OPI gebruikt. Deze heb ik in 3 lagen aangebracht voor een goed dekkend effect.



1e kerstdag moesten we vroeg uit de veren om ons netjes aan te kleden etc. om, om 11.00 aan te sluiten bij het kerstontbijt van mijn schoonmoeder, pims moeder. Mijn outfit van die dag zag er als volgend uit:







Na het onbijt zijn we begonnen met de spelletjes. Wij houden echt van spelletjes spelen en zijn beide super fanatiek! (en kunnen stiekem niet goed tegen ons verlies). De nodige potjes Monopoly en 30 seconds waren die middag gespeeld! En helemaal leuk.. ik mocht mijn pasgeboren petekindje voor het eerst de fles geven! Of de moedergevoelens al beginnen te kriebelen..? Nee, bij mij nog niet.
Maar het is zeker wel leuk om zo'n klein hummeltje in je armen te nemen.


Na de spelletjesmiddag werd alles klaar gezet voor een lekkere gourmetavond! 
Hierna uitbuiken op de bank en zijn mijn vriend niet al te laat naar bed gegaan voor de volgende kerstdag. 

Tweede kerstdag ook vroeg uit de veren om, om 12.00 bij mijn oma aan te schuiven aan het kerstdiner. Hierbij een foto van mijn kerstoutfit van dag 2:



 Oma eet altijd in de middag warm net als vroeger dus wij ook. Dit is standaard elk jaar dus we zijn dit wel gewend. Het was heerlijk! Oma had weer goed gekookt! Hierna ook met mijn kant van de familie fanatiek 30 seconds gespeeld en zelfs gewonnen! 
Na de overwinning weer terug richting Vlijmen en op stap naar Den Bosch met lieve Noor en de vriendengroep van Pim. 


Het was een leuke kerst! Hoe was die van jullie?

Liefs, Miek



2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!