Pagina's

Weekend!



Het weekend is weer voorbij en zo staat maandag al weer voor de deur!

Maar wat heb je nu eigenlijk het afgelopen weekend zo na kerst nog gedaan?
Was het voornamelijk uitbuiken op de bank van al dat eten tijdens kerst of heb je er een actief weekend op zitten?


Mijn weekend was als volgt...




Na het stappen tijdens 2e kerstdag was Noor blijven slapen. In de ochtend kreeg ik al een appje dat het onwijs erg gesneeuwd had en meteen een foto als bewijs want mevrouw lag beneden op onze hoekbank. 


 Wow!

Dat was er al aan sneeuw gevallen in 1 nacht. Meteen dacht ik NEEEEE!
Want ik had met een vriendin afgesproken om voor schoenen te kijken in de stad en daarna naar de bioscoop te gaan. Daarvoor moest ik naar Eindhoven rijden in dit weer. Meteen zag ik overal op social media berichten langskomen dat het op de wegen echt een NO GO was. 
Maar goed, afgesproken is afgesproken dus ik ging toch.

We zijn helaas niet geslaagd voor schoenen maar de film was erg mooi.
Ik had een nationale bioscoopbon ontvangen via een winactie van Odorex voor de film You're not you. Het perfecte luxe leventje van Kate (Hilary Swank) stort als een kaartenhuis in elkaar als ze de diagnose ALS krijgt, een vernietigende en ongeneselijke spierziekte.
Samen met haar man Evan (Josh Duhamel) gaat ze op zoek naar een geschikte verzorgster en ontmoet zo de chaotische studente Bec (Emmy Rossum). Die heeft nul ervaring maar heeft iets nodig om haar stuurloze leven richting te geven. Het onwaarschijnlijke duo, de keurige pianiste en de dolende losbol, vormen ondanks de afkeuring van Evan al snel een perfect team. Kate inspireert Bec iets van haar leven te maken en andersom geeft Bec Kate de stem om de rest van haar leven eindelijk te leiden zoals zij wil.




Het was echt een mooie film en een aanrader om de film te kijken in de bioscoop!
De avond heb ik rustig doorgebracht. Op zondagochtend/middag ben ik samen met mijn vriend gaan wandelen.



Tussen het wandelen door heb ik hem getrakteerd (en mezelf natuurlijk ook) op een lekker warme chocomel met slagroom! Er was een nieuwe soort chocomel te proberen namelijk chocobollen met warme melk. Dat wilden wij natuurlijk wel even uitproberen! Deze chocobollen zijn terug te vinden en eventueel te bestellen op deze site.
Ik kan je zeggen..Heerlijk! 6 verschillende soorten smaken namelijk: kaneel, anijs, puur, wit, koffie en sinaasappel. Ik koos voor puur en mijn vriend voor wit. Deze bal laat je dan in je kopje warme melk vallen, even roeren en smullen maar!


   

Hierna kwamen mijn schoonouders *pims ouders* op bezoek voor een gezellig potje Monopoly en dat was eigenlijk onze zondag! Hoe was jullie weekend?

Liefs, Miek







1 opmerking:

  1. Zo te zien had je een leuke week! Die film wil ik wel een keer bekijken, zeker nu jij hem aanraad!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!