Pagina's

Christian wenkbrauwpoeder


Christian Wenkbrauwpoeder is een revolutionair product dat zorgt voor perfect gevormde wenkbrauwen in slechts enkele seconden. De resultaten van dit product hebben een meer natuurlijke uitstraling dan bijvoorbeeld een wenkbrauwpotlood of tatoeage. Christian Wenkbrauwpoeder blijft 24 uur zitten en is water- en smudgeproof. Door de eenvoudig te gebruiken, bijgeleverde kwastjes en sjablonen duurt het slechts enkele seconden om de perfecte wenkbrauw te creëren. Doordat de formule zich aan de huid hecht in plaats van aan de haartjes helpt het ook littekens te verbergen. 


Aangezien ik een wenkbrauwpotlood had maar dit niet fijn vond werken door de dikkere lijnen die er vanaf kwamen wilde ik overstappen naar een wenkbrauwpoeder. De afgelopen periode gebruikte ik een donkere bruine oogschaduw op mijn wenkbrauwen in te kleuren. Toevallig had ik nog een beautybon liggen die ik gekregen had voor mijn verjaardag die in te leveren was bij Rituals of ici paris, dus hop ik naar de ici paris. 

In Den Bosch zitten twee vestingen van de ici paris, bij de ene was het heel druk en zag ik niemand die mij kon helpen dus ik snel naar de ander. Daar duurde het helaas ook even maar uiteindelijk werd ik geholpen. Er hielp me iemand met uitleg en aanbrengen en ik was meteen verkocht. Super handig!

Je hebt de Christian wenkbrauwpoeder in verschillende kleuren, het ligt er maar net aan hoe donker of hoe licht je wenkbrauwen zijn. Mijn wenkbrauwen zijn vrij donker dus ik ben gegaan voor de tint; brown oftewel bruin. 

In het doosje zitten sjablonen die je eventueel kunt gebruiken voor het aanbrengen van de poeder.Deze zijn er in 3 verschillende soorten formaten. Natural, thin en thick. Bij mijzelf past naturel het beste maar ik gebruik de sjablonen eigenlijk niet. Bij mijn aankoop kreeg ik een tasje met bijbehorend spiegeltje, highlighter en epileerpincet. Dit was een actie bij de winkel. Helemaal leuk! Hieronder zie je een foto van het tasje met de bijbehorende items.




Het gouden potlood is een highlighter die tevens verkrijgbaar is in 3 verschillende kleuren maar ik vind deze wel echt heel tof. Later ga ik over deze highlighter meer vertellen in een ander artikel...waarom? Dat zie je dan!

Verder zat er dus nog een spiegeltje bij en een pincet. Deze had ik al dus niet zozeer nodig maar altijd handig voor in mijn tas, of op reis. 

In de winkel ziet het er altijd iets anders uit dan dat je het thuis aanbrengt dus thuis heb ik het ook aangebracht. Het zijn niet de meest geweldige kwaliteits foto's maar ik moet desperate een nieuwe camera, maar ik hoop dat jullie het goed kunnen zien! 

Foto 1 is zonder make-up en zonder de wenkbrauwpoeder en foto 2 is met de wenkbrauwpoeder.

Foto 1


Foto 2


Voordelen:
- Christian heeft verschillende kleuren poeder, dus passend voor iedereen.
- Handig doosje met sjablonen en kwastje om aan te brengen.
- Het kwastje heeft 2 kanten. De ene kant is een wat zachter penseel en de ander een dun fijn penseel. Wat je ook kunt zien op de foto. Heel handig in gebruik. 

Nadeel
- Geen

Ik ben er in ieder geval blij mee en vind het een aanrader om in je make up stash te hebben!

Bron foto & tekst: Ici Paris


Liefs, Miek






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!