Pagina's

Sigma Color Pop Brush Kit - The Make up Spot



Ziet er leuk uit toch? Van The Make Up Spot kreeg ik deze super leuke Sigma brush kit. Lekker girlie roze in een mooie en handige koker. Ben je benieuwd welke kwasten hierin zitten? Lees dan verder.



Happy me! Deze brush kit van Sigma Girl had ik gewonnen via instagram. Toen ik het pakketje openmaakte kwam deze koker te voorschijn. Hij ziet er leuk uit en is ook nog eens super handig om mee te nemen in je tas.


Deze kwasten zaten netjes in een plastic verpakking in de koker opgeborgen. Dit vind ik altijd super zodat de haren van de kwasten goed beschermd blijven in de koker. Zoals je kunt zien zitten er 3 kwasten in de koker. Hieronder kun je lezen welke kwasten dit zijn en waar je ze voor kunt gebruiken.

     
Sigma F40 Large Angled Contour 








Deze kwast is super fijn! Het is een heerlijk zachte kast met fijne haren. De top is schuinafgesneden en daardoor kun je heel mooi je blush, highlighter en bronzer aanbrengen.

Sigma E25 Blending Brush


Deze Sigma E25 Blending Brush is superzacht. Hij is niet zo dik en bol waardoor je oogschaduw kunt aanbrengen op je bewegend ooglid. Wil je,je kleuren oogschaduw blenden en mooi in elkaar laten overlopen dan is dit de ideale kwast. Daarnaast kun je ook de harde lijnen die aangebracht zijn licht vervagen en de kwast gebruiken om highlighter aan te brengen.


Sigma E55 Eye Shadow 

Als laatste, de E55 eye shadow kwast. Nog zo'n fijne zachte kwast. Deze kwast is ideaal om je oogschaduw gelijkmatig aan te brengen op je gehele ooglid. Heb je nu een erg donkere kleur aangebracht en wil je deze toch wat lichter, dan kun je deze blending brush ook gebruiken.

De kosten van deze specifieke kwasten weet ik niet. Bij The Make Up Spot heb je deze kwasten ook in de 'normale' versie maar deze zijn denk ik een stukje duurder. Via The Make Up Spot is deze set niet meer verkrijgbaar maar ik zocht via de Sigma site en zag dat de brush kit daar nog wel te koop is en wel voor $29 dollar. De normale prijs voor de Sigma F40 is bijvoorbeeld online 22,62. Deze kwasten uit de Sigma Girl collectie zullen dan denk ik ook wel goedkoper zijn. 

Ik ben heel erg blij met deze kwasten want ze zijn super fijn in gebruik. Het zijn kwasten die je zeker nodig hebt bij het aanbrengen van je make-up. Op dit moment had ik nog nooit eerder gebruik gemaakt van kwasten van Sigma maar ik ben erg te spreken over de kwaliteit en het gebruik. 

Gebruiken jullie ook al kwasten van het mer Sigma?

Liefs, Miek




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!