Pagina's

Hey, I Put Some New Shoes On



Hey, I put some new shoes on and suddenly everything is right…Happy, happy me! Ik was 1 van de gelukkige winnaars van deze mega leuke sneakers van Omoda. Ze zijn van het merk ViaVai en ik vind ze echt top.




De schoenen komen binnen in een grote tas met daarin deze doos. Ik heb al vaker schoenen besteld bij Omoda en ik ben altijd zeer tevreden over de verpakking hiervan. Daarnaast vind ik de tassen die ze erbij leveren echt een extra goede service!


Tadaaa. Hier zijn ze dan. Mijn grijze ViaVai sneakers. De buitenkant is van leer met suède en de binnenkant is helemaal van leer. Aan de buitenkant zie je een paar details in metallic kleur gecombineerd met een snake motiefje. Ik wilde voor deze lente/zomer een paar sneakers die ik veel kon dragen dus ook goed te combineren zijn met outfits. Deze sneakers zijn echt ideaal te combineren dus helemaal top.

Pasvorm


Ze zitten echt heerlijk! Er zit een extra dik voetenbed in wat je er eventueel er nog uit kunt halen. Ik laat deze lekker zitten want ik vind ze super fijn lopen. Het is ook beter voor je voeten met betrekking tot de stabiliteit en je rug. Op deze schoenen zou ik dus met gemak een hele dag kunnen lopen en geen zere voeten hebben. Ideaal!


Wanneer je eventueel nog zou twijfelen over deze leukerds hoop ik dat ik je overtuigd heb, want ze zijn super leuk en lopen ook nog eens heerlijk.
Deze beauty's zijn te koop bij Omoda in de winkel maar ook online: Omoda

Wat vinden jullie van mijn nieuwe schoenen?

Liefs, Miek

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow, die zijn gaaf! Kan je met veel dingen combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ja inderdaad ik vind ze daarom ook echt top omdat ze met veel kledingstukken te combineren zijn.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!