Pagina's

Photodiary Week 18




















Een week is weer voorbij. Vorige week maandag was het Koningsdag (ik was die dag echt brak) en de rest van de week was ik helemaal vrij i.v.m. meivakantie. Wil je zien wat ik deze week heb gedaan?

 


Maandag was het Kingsday. Dat vierden wij bij Kingsday @ Den Bosch. Top feestje!



Dinsdag voelde ik me nog steeds niet helemaal top maar heb ik toch nog wat gedaan. Mijn vriend maakte een lekker ontbijtje klaar en we gingen samen naar de Intratuin. Ik wilde nieuwe vetplantjes voor in huis en een 'ananas' plant voor mijn DIY die afgelopen week online kwam. Heb je deze DIY al gezien? Hier kun je hem vinden.

Bij de Intratuin zag ik deze leuke mandjes. Ze zijn gemaakt van een soort foam denk ik. Als ik dit materiaal tegenkom ga ik ze denk ik namaken want het ziet er helemaal niet moeilijk uit.




Dinsdag maakte mijn vriend en ik samen pizza. Hij was geslaagd!




Donderdag kwam mijn favoriete lente/zomer geur online. Hebben jullie dit al gelezen? Neem anders hier nog even een kijkje.


Vrijdag lekker gegeten bij Eetcafé de Spijker in Eindhoven met het voetbalteam. Was een top avond!


Zaterdag gingen we nog uit-eten met mijn ouders, broertje en vriendin en wij. Echt zo lekker dit! Garnalen in knoflookroom bij De Sleutel in Valkenswaard. Genieten! Hierna nog door naar de verjaardag van mijn peetoom.

Zondag matchday. De laatste wedstrijd van het seizoen. I.v.m. een weddenschap kregen we van de tegenpartij bier, hugo en fris na de wedstrijd. Niet dat jullie denken dat we dit elke zondag zo doen! 

Deze week sliepen mijn vriend en ik niet thuis maar bij zijn ouders. Zij zijn op vakantie waardoor wij in hun huis verblijven. Hierdoor moest ik telkens op en neer voor te werken aan mijn blog en ging alles niet zo top. Excuses!

Hoe was jullie week?


Liefs, Miek

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!